Düzce İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından Azmimilli İlkokulu’nda öğrencilere yönelik “Sağlıklı Gıdaya Erişim, Gıda Güvenliği ve Sürdürülebilir Balıkçılık” konularında bilgilendirme etkinliği düzenlendi.
DMHA DFÜZCE-Balıkçılık ve Su Ürünleri Şube Müdürü Vekili Hakan Eryıldırım tarafından gerçekleştirilen sunumda, sağlıklı ve güvenilir gıdaya ulaşmanın önemi ile su ürünlerinin dengeli beslenmedeki yeri öğrencilere anlatıldı. Ayrıca sürdürülebilir balıkçılığın doğal kaynakların korunması açısından taşıdığı önem vurgulandı.
Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği etkinlikte, balık tüketiminin insan sağlığı üzerindeki olumlu etkileri, su kaynaklarının korunması, bilinçli tüketim alışkanlıkları ve gelecek nesillere sağlıklı bir çevre bırakılmasının önemi hakkında bilgiler paylaşıldı. Program, öğrencilerin sorularının yanıtlanmasıyla interaktif şekilde devam etti.
Etkinlik sonunda öğrencilere balık ekmek ikram edilerek sağlıklı beslenme konusunda farkındalık oluşturuldu.
Düzce İl Tarım ve Orman Müdürlüğü yetkilileri, çocuklarda sağlıklı beslenme bilincinin artırılması, güvenilir gıdaya erişim konusunda farkındalık oluşturulması ve su ürünleri tüketiminin teşvik edilmesine yönelik eğitim çalışmalarının devam edeceğini belirtti.

Düzceli Judocu Elçin Yılmaz Türkiye Şampiyonu Oldu
1
Veteriner Hekim Serkan Ayas’dan 4 Nisan’da Kritik Uyarı: “Sokak Hayvanları İçin Kalıcı Çözüm Şart”
796 kez okundu
2
Zafer Partisi’nden Balkan Ziyareti: Kosova ve Makedonya Temasları Başladı
689 kez okundu
3
Başkan Hülya Eroğlu’dan Ramazan Bayramı Mesajı: “Bayram, Paylaşmanın ve Dayanışmanın Simgesidir”
676 kez okundu
4
İYİ Parti Gölyaka’da Genç Katılım: Furkan Tekbaş’a Yeni Görev
466 kez okundu
5
Konuralp Antik Tiyatrosu’nda Yağmur Altında Tarih Dersi
348 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.