Düzce İl Sağlık Müdürlüğü Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanlığı bünyesinde faaliyet gösteren KETEM ekipleri tarafından, Düzce Belediyesi BELMEK kursiyerlerine yönelik kanser farkındalık eğitimi düzenlendi.
DMHA DÜZCE- Konuralp Mahallesi BELMEK Kurs Merkezi’nde gerçekleştirilen eğitim programında kadın kursiyerlere; kanser hastalığı, risk faktörleri, belirtiler, tanı ve tedavi yöntemleri hakkında kapsamlı bilgiler verildi. Programda ayrıca sağlıklı yaşam alışkanlıklarının önemine dikkat çekildi.Eğitimde, erken teşhisin hayati önemi, kanserden korunma yolları ve tarama programları hakkında bilgilendirme yapılırken, kursiyerlere konuya ilişkin bilgilendirici broşürler dağıtıldı.Program sonunda talepte bulunan kursiyerlere kanser taramaları ve vücut analiz ölçümleri gerçekleştirildi. Yetkililer, toplumda sağlık bilincini artırmaya yönelik eğitim çalışmalarının sürdürüleceğini ifade etti.

Düzce İl Tarım ve Orman Müdürü Esra Uzun’dan Dünya Arı Günü’nde Arıcılara Ziyaret
1
Veteriner Hekim Serkan Ayas’dan 4 Nisan’da Kritik Uyarı: “Sokak Hayvanları İçin Kalıcı Çözüm Şart”
796 kez okundu
2
Zafer Partisi’nden Balkan Ziyareti: Kosova ve Makedonya Temasları Başladı
689 kez okundu
3
Başkan Hülya Eroğlu’dan Ramazan Bayramı Mesajı: “Bayram, Paylaşmanın ve Dayanışmanın Simgesidir”
676 kez okundu
4
İYİ Parti Gölyaka’da Genç Katılım: Furkan Tekbaş’a Yeni Görev
466 kez okundu
5
Konuralp Antik Tiyatrosu’nda Yağmur Altında Tarih Dersi
348 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.