Düzce Gazeteciler Cemiyeti Başkanı Sibel Kabasakal, Kurban Bayramı dolayısıyla yayımladığı mesajında birlik, beraberlik ve dayanışma vurgusu yaptı.
DMHA DÜZCE-Başkan Kabasakal mesajında şu ifadelere yer verdi:“Paylaşmanın, yardımlaşmanın, birlik ve beraberliğin en güzel şekilde yaşandığı mübarek Kurban Bayramı’na ulaşmanın mutluluğunu hep birlikte yaşıyoruz.Bayramlar; sevgi, hoşgörü ve kardeşlik duygularının güçlendiği, dargınlıkların unutulduğu, gönüllerin birleştiği özel günlerdir. Kurban Bayramı’nın da milletimize sağlık, huzur, bereket ve mutluluk getirmesini temenni ediyorum.Toplumsal dayanışmanın büyük önem taşıdığı bu anlamlı günlerde ihtiyaç sahiplerini unutmadan, paylaşmanın manevi huzurunu hep birlikte yaşamalıyız. Birlik ve beraberliğimizi koruduğumuz sürece ülkemizin geleceğe daha güçlü adımlarla ilerleyeceğine olan inancımız tamdır.Basın camiası olarak bizler de toplumun doğru, tarafsız ve ilkeli haber alma hakkı için çalışmalarımızı sürdürürken, milli ve manevi değerlerimizin yaşatılmasına katkı sunmaya devam edeceğiz.Bu duygu ve düşüncelerle başta Düzceli hemşehrilerimiz olmak üzere tüm İslam âleminin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyor; bayramın ülkemize ve tüm insanlığa barış, sağlık ve huzur getirmesini diliyorum.”

Anahtar Parti Düzce Merkez İlçe Başkanı Muhammed Doğan Kaya’dan Kurban Bayramı Mesajı
1
Veteriner Hekim Serkan Ayas’dan 4 Nisan’da Kritik Uyarı: “Sokak Hayvanları İçin Kalıcı Çözüm Şart”
797 kez okundu
2
Zafer Partisi’nden Balkan Ziyareti: Kosova ve Makedonya Temasları Başladı
692 kez okundu
3
Başkan Hülya Eroğlu’dan Ramazan Bayramı Mesajı: “Bayram, Paylaşmanın ve Dayanışmanın Simgesidir”
677 kez okundu
4
İYİ Parti Gölyaka’da Genç Katılım: Furkan Tekbaş’a Yeni Görev
467 kez okundu
5
Konuralp Antik Tiyatrosu’nda Yağmur Altında Tarih Dersi
350 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.