Düzce Üniversitesi Süs ve Tıbbi Bitkiler Botanik Bahçesi, kuruluşunun 3. yılını düzenlenen anlamlı etkinlikle kutladı.
DMHA DÜZCE- Süs ve Tıbbi Bitkiler Üretim Uygulama ve Araştırma Merkezi (DÜSTİBAM) ile Kariyer Geliştirme ve Mezun İzleme Uygulama Araştırma Merkezi iş birliğinde gerçekleştirilen “Süs ve Tıbbi Bitkiler Botanik Bahçesi Açılışının 3. Yılını ve Dünya Biyoçeşitlilik Günü’nü Çocuklarla Kutluyor” etkinliği, Düzce Üniversitesi Anaokulu öğrencilerinin katılımıyla gerçekleştirildi.Programda minik öğrenciler, ata tohumları ve biyolojik çeşitlilik konusunda bilgilendirilirken, doğa ve çevre bilincine dikkat çekilen çeşitli etkinliklere katıldı.Etkinliğe, Rektör Yardımcısı Ali Öztürk, DÜSTİBAM Müdürü Necmi Aksoy, Düzce Üniversitesi Anaokulu Müdürü Senem Suveren Özkanmaz, akademisyenler, öğrenciler ve veliler katıldı.Yetkililer, etkinlikle çocuklarda doğa sevgisi, çevre bilinci ve biyolojik çeşitliliğin korunmasına yönelik farkındalık oluşturmayı amaçladıklarını ifade etti.

Düzce Belediyesi Gönül Köprüleri Kuracak
1
Veteriner Hekim Serkan Ayas’dan 4 Nisan’da Kritik Uyarı: “Sokak Hayvanları İçin Kalıcı Çözüm Şart”
796 kez okundu
2
Zafer Partisi’nden Balkan Ziyareti: Kosova ve Makedonya Temasları Başladı
689 kez okundu
3
Başkan Hülya Eroğlu’dan Ramazan Bayramı Mesajı: “Bayram, Paylaşmanın ve Dayanışmanın Simgesidir”
676 kez okundu
4
İYİ Parti Gölyaka’da Genç Katılım: Furkan Tekbaş’a Yeni Görev
466 kez okundu
5
Konuralp Antik Tiyatrosu’nda Yağmur Altında Tarih Dersi
348 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.