Düzce Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü tarafından, 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında trekking etkinliği düzenlendi.
DMHA DÜZCE-Etkinlik kapsamında gençler, Anıtpark Meydanı’nda bir araya gelerek otobüslerle yürüyüş alanına hareket etti. Gençlik Ofisi üyesi 35 genç, ellerinde Türk bayraklarıyla Çakırlar Mahallesi’nden başlayıp Erguvan Sosyal Tesisleri’ne kadar uzanan parkurda doğa yürüyüşü gerçekleştirdi.Düzenlenen yürüyüşe Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Saygun ile Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürü Fatih Yalçın da katıldı.Doğayla iç içe gerçekleştirilen etkinlikte gençler hem spor yapma hem de 19 Mayıs’ın coşkusunu birlikte yaşama fırsatı buldu. Etkinlik boyunca renkli görüntüler oluşurken, gençler Türk bayrakları eşliğinde yürüyüş yaparak bayram sevincini doyasıya yaşadı.

Düzce’de “Orman Benim” Seferberliği: Yeşil Vatan İçin El Ele
1
Veteriner Hekim Serkan Ayas’dan 4 Nisan’da Kritik Uyarı: “Sokak Hayvanları İçin Kalıcı Çözüm Şart”
797 kez okundu
2
Zafer Partisi’nden Balkan Ziyareti: Kosova ve Makedonya Temasları Başladı
692 kez okundu
3
Başkan Hülya Eroğlu’dan Ramazan Bayramı Mesajı: “Bayram, Paylaşmanın ve Dayanışmanın Simgesidir”
677 kez okundu
4
İYİ Parti Gölyaka’da Genç Katılım: Furkan Tekbaş’a Yeni Görev
467 kez okundu
5
Konuralp Antik Tiyatrosu’nda Yağmur Altında Tarih Dersi
350 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.