Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Gençlik Haftası ile 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Atatürk Anıtı’nda çelenk sunma töreni düzenlendi.
DMHA DÜZCE- Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından Gençlik Haftası ile 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında Atatürk Anıtı’nda çelenk sunma töreni düzenlendi.Her yıl 15-21 Mayıs tarihleri arasında kutlanan Gençlik Haftası etkinlikleri kapsamında gerçekleştirilen törene hizmet müdürleri, şube müdürleri, yurt müdürleri, gençlik merkezi müdürleri, gençler ve vatandaşlar katıldı.19 Mayıs 1919’un 107’nci yıl dönümü dolayısıyla düzenlenen program, Atatürk Anıtı’na çelenk sunulmasıyla başladı. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından Zekeriya Arslantürk günün anlam ve önemine ilişkin konuşma yaptı.Düzce Gençlik ve Spor İl Müdürü Zekeriya Arslantürk konuşmasında, 19 Mayıs’ın bağımsızlık mücadelesinin başlangıcı olduğunu belirterek gençlerin ülkenin geleceğindeki rolüne dikkat çekti. Arslantürk, Gençlik Haftası boyunca Düzce genelinde çeşitli sportif, kültürel ve sosyal etkinliklerin gerçekleştirileceğini ifade etti.Düzce’de Gençlik Haftası kutlamalarının, Milli Mücadele’nin 107’nci yılı kapsamında düzenlenecek etkinliklerle hafta boyunca devam edeceği bildirildi.

Düzce İl Özel İdaresi’nde Encümen Toplantısı Gerçekleştirildi
1
Veteriner Hekim Serkan Ayas’dan 4 Nisan’da Kritik Uyarı: “Sokak Hayvanları İçin Kalıcı Çözüm Şart”
797 kez okundu
2
Zafer Partisi’nden Balkan Ziyareti: Kosova ve Makedonya Temasları Başladı
692 kez okundu
3
Başkan Hülya Eroğlu’dan Ramazan Bayramı Mesajı: “Bayram, Paylaşmanın ve Dayanışmanın Simgesidir”
677 kez okundu
4
İYİ Parti Gölyaka’da Genç Katılım: Furkan Tekbaş’a Yeni Görev
467 kez okundu
5
Konuralp Antik Tiyatrosu’nda Yağmur Altında Tarih Dersi
350 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.