İYİ Parti Düzce İl Başkanlığı, 21 Mayıs 1864 Çerkez Soykırımı ve Sürgünü’nün 162. yıl dönümü dolayısıyla Düzce Adige Derneği tarafından düzenlenen anma programı ve yürüyüşe katıldı.
DMHA DÜZCE-Programa, İYİ Parti Düzce İl Teşkilatı’nı temsilen İyi Parti Düzce İl Başkanı Demet Demir Boşver,Merkez İlçe Başkanı Hüseyin Gür ile teşkilat üyeleri katılım sağladı.Başkan Demet Demir Boşver yaptığı açıklamada, Düzce’de yaşayan tüm Çerkez vatandaşların acısını paylaştıklarını belirterek, sürgünde hayatını kaybedenlere rahmet diledi. “Sürgünün acısını ve tarihi hafızasını saygıyla yad ediyoruz” ifadelerini kullandı.Duygu dolu anların yaşandığı programda, Çerkez halkının yaşadığı tarihi acılar bir kez daha hatırlanırken, birlik ve dayanışma mesajları verildi.

Konuralp Pirinci Türk Mutfağıyla Buluştu
1
Veteriner Hekim Serkan Ayas’dan 4 Nisan’da Kritik Uyarı: “Sokak Hayvanları İçin Kalıcı Çözüm Şart”
796 kez okundu
2
Zafer Partisi’nden Balkan Ziyareti: Kosova ve Makedonya Temasları Başladı
689 kez okundu
3
Başkan Hülya Eroğlu’dan Ramazan Bayramı Mesajı: “Bayram, Paylaşmanın ve Dayanışmanın Simgesidir”
676 kez okundu
4
İYİ Parti Gölyaka’da Genç Katılım: Furkan Tekbaş’a Yeni Görev
466 kez okundu
5
Konuralp Antik Tiyatrosu’nda Yağmur Altında Tarih Dersi
348 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.