Millî Eğitim Bakanlığı ile Sağlık Bakanlığı arasında imzalanan protokol kapsamında yürütülen “Sağlıklı Çocuk, Sağlıklı Gelecek” etkinliği, Yeni Mahalle İlkokulu’nda gerçekleştirildi.
DMHA DÜZCE- Çocuklarda sağlıklı yaşam alışkanlıklarının kazandırılması ve sağlık okuryazarlığının artırılması amacıyla düzenlenen programa sağlık müdürlüğü yöneticileri, öğretmenler, öğrenciler ile Türk Kızılay Düzce Şubesi gönüllüleri ve Düzce Yeşilay Cemiyeti temsilcileri katıldı.Okulda eğitim gören 199 öğrencinin yer aldığı etkinlikte; aile hekimliği, ağız ve diş sağlığı, doğru diş fırçalama teknikleri, sağlıklı beslenme, kişisel hijyen, bulaşıcı hastalıklardan korunma ve hareketli yaşamın önemi gibi konularda eğitimler verildi.Program kapsamında ayrıca UMKE ve 112 Acil Sağlık Hizmetleri tanıtılarak okul bahçesinde ambulans ve UMKE araçları sergilendi.Etkinlikte eğitici faaliyetlerin yanı sıra Kızılay ve Yeşilay gönüllüleri eşliğinde oynanan geleneksel çocuk oyunlarıyla fiziksel aktivitenin önemine dikkat çekildi.

Düzce İl Özel İdaresi’nde Bayramlaşma Programı Düzenlendi
1
Veteriner Hekim Serkan Ayas’dan 4 Nisan’da Kritik Uyarı: “Sokak Hayvanları İçin Kalıcı Çözüm Şart”
796 kez okundu
2
Zafer Partisi’nden Balkan Ziyareti: Kosova ve Makedonya Temasları Başladı
689 kez okundu
3
Başkan Hülya Eroğlu’dan Ramazan Bayramı Mesajı: “Bayram, Paylaşmanın ve Dayanışmanın Simgesidir”
676 kez okundu
4
İYİ Parti Gölyaka’da Genç Katılım: Furkan Tekbaş’a Yeni Görev
466 kez okundu
5
Konuralp Antik Tiyatrosu’nda Yağmur Altında Tarih Dersi
348 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.