Düzce Üniversitesi Satranç Topluluğu Takımı, Sinop Üniversitesi ev sahipliğinde düzenlenen 2026 Yılı 6. Dönem Ünides Üniversiteler Arası Ulusal KuzeyCup Satranç Turnuvası’nda önemli bir başarı elde etti.
DMHA DÜZCE-Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından desteklenen ve Ulusal Derecelendirme Sistemi kapsamında gerçekleştirilen organizasyonda mücadele eden Düzce Üniversitesi takımı, başarılı performansıyla turnuvayı 4’üncü sırada tamamladı.Turnuvada Düzce Üniversitesi’ni Levent Arıcan, Ali Çoban, Arda Kundakçı, Yunus Emre Yıldız ve Muhammed Kerem Birinci temsil etti.Rakip üniversiteler karşısında sergiledikleri başarılı performansla dikkat çeken takım, elde ettiği dereceyle Düzce Üniversitesi’ne gurur yaşattı.Üniversite yönetimi ve öğrenciler, turnuvada mücadele eden Satranç Topluluğu Takımı’nı tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

54. Postacı Yürüyüş Yarışması Türkiye Finali Düzce’de Yapıldı
1
Veteriner Hekim Serkan Ayas’dan 4 Nisan’da Kritik Uyarı: “Sokak Hayvanları İçin Kalıcı Çözüm Şart”
796 kez okundu
2
Zafer Partisi’nden Balkan Ziyareti: Kosova ve Makedonya Temasları Başladı
689 kez okundu
3
Başkan Hülya Eroğlu’dan Ramazan Bayramı Mesajı: “Bayram, Paylaşmanın ve Dayanışmanın Simgesidir”
676 kez okundu
4
İYİ Parti Gölyaka’da Genç Katılım: Furkan Tekbaş’a Yeni Görev
466 kez okundu
5
Konuralp Antik Tiyatrosu’nda Yağmur Altında Tarih Dersi
348 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.