Düzce’de, İstanbul’un Fethi’nin 573. yıl dönümü dolayısıyla anlamlı bir program düzenlendi. Düzce Valiliği ve İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda, Düzce Fen ve Teknoloji Hafız Anadolu İmam Hatip Lisesi tarafından hazırlanan etkinlik yoğun katılımla gerçekleştirildi.
DMHA DÜZCE- Programa Vali Yardımcısı Şevket Cinbir,Düzce İl Milli Eğitim Müdürü Gülşen Özer, kurum yöneticileri, protokol üyeleri, öğretmenler ve öğrenciler katıldı.Etkinlik kapsamında sahnelenen “Kuşatma ve Fetih” tiyatro gösterisi, Mehteran Takımı’nın performansı ve Hafız İmam Hatip Ortaokulu Musiki Konseri izleyicilerden büyük beğeni topladı. Öğrencilerin başarılı performanslarıyla İstanbul’un fethine giden süreç ve fetih ruhu sahneye taşınırken, katılımcılar tarihin önemli dönüm noktalarından birini yeniden yaşama fırsatı buldu.İman, azim, ilim, cesaret ve medeniyet anlayışının simgesi olan İstanbul’un Fethi’nin anlam ve öneminin bir kez daha vurgulandığı program, izleyenlerden tam not aldı.Programın hazırlanmasında emeği geçen yönetici, öğretmen ve öğrencilere teşekkür edildi.

Bilim Karavanı Minik Kaşiflerle Buluştu
1
Veteriner Hekim Serkan Ayas’dan 4 Nisan’da Kritik Uyarı: “Sokak Hayvanları İçin Kalıcı Çözüm Şart”
796 kez okundu
2
Zafer Partisi’nden Balkan Ziyareti: Kosova ve Makedonya Temasları Başladı
689 kez okundu
3
Başkan Hülya Eroğlu’dan Ramazan Bayramı Mesajı: “Bayram, Paylaşmanın ve Dayanışmanın Simgesidir”
676 kez okundu
4
İYİ Parti Gölyaka’da Genç Katılım: Furkan Tekbaş’a Yeni Görev
466 kez okundu
5
Konuralp Antik Tiyatrosu’nda Yağmur Altında Tarih Dersi
348 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.